Comeback!

Som rubriken lyder.. Im back.
Har funderat länge på att börja blogga igen men har inte haft lust o massa shits men nu är jag tillbaks och kommer att blogga när jag har tid och lust. Orkar inte göra 124 meningslösa inlägg som förut utan jag kommer endast blogga när ja känner för det eller har något på hjärtat. Jag kommer säkert skriva om mina dagar också.

En låt som alltid får mig att blogga är Beyoncé - Hello vet inte varför men den får mig o tänka på mycket och då får jag en fet lust att bara skriva skriva skriva tills ja tröttnar. Ganska skönt faktiskt. Haha weirdo..

PS. Behöver ngn som kan hjälpa mig med designen, vill ha en enkel o inte så rosa aktig blir dum av rosa färgen hatar rosa haha vet inte vrf jag har det som bakgrundsbild just nu på bloggen, as irriterande, help please?

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0