You make me sick!

Lång dag får väl man börja med att skriva i detta inlägg haha.. Dagen började med att vi hade bestämmt oss för att åka till Gröna Lund idag, med vi så menar jag.. Jag Maria Helin Johan och Aldin. Men det blev aldrig av fråga inte varför haha alla bangade o massa trassel så vi bestämmde oss för att åka in till stan istället ( jag Maria och Helin) Milisia jobbade så vi drog in till Östermalm och träffade henne i deras resturang som by the way heter Sushi Huset! Gå dit ät! Super mysigt :D! Efter vi käkat där så drog vi vidare och tog en fika på Kofi och sedan lite shopping på stan. Vid 5 tiden bar det sig hemåt så vi kom hem vilade en stund och gick ut o tog en promenad i Kära Alby .. Som sakt så betyder promenader att man till sist hamnar i Fejm (Alby fritidsgård) Satt där och hade det kul tills Party poopern Fuat kom och sänkte musiken hela tiden haha! Men iallfall senare kom Sameh, Nisrin och Josefin. Det var min dag det :) Och runt halv 11 så drog vi hemåt.  Nu ropar mamma på mig för att maten är klar och jag är dö hungrig! 




Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0