Juste some silly thoughts

Pratade precis med min kompis Josefin på telefon angående en privat grej som fick oss in på många olika ämnen om hur människor är osv. Jag är en såndär person som alltid tror för gott om människor men till sist blir så besviken och sviken.
En såndär god person som aldrig skulle kunna tänka mig att en människa vill dig bara ont. Att dom bara vill se dig falla i bitar utan att visa någon medkänsla. Ingenting.. tomt.
Folk är så hjärtlösa. Hur? Det är de enda jag tänker på, kan människor verkligen vara så? Men det blir väl så när man tror att alla andra har ett stort hjärta och en sån godhet som skulle kunna förlåta vad som helst för vem som helst, precis som mig själv.
Jag hatar när folk ska ta mitt stora hjärta och min godhet för givet och  tro att jag är dum och blåst för att jag förlåter folk lätt. Visst ibland kan det vara dumt men ursäkta mig för mitt stora hjärta.
Jag menar jag förstår vissa har ett stort hjärta även om dom inte är precis som mig.
Men mitt syfte är hur långt kan en människa gå till att vara så hjärtlösa och respektlösa?

Ärligt talat... jag vet inte. Ni kanske inte förstår mitt syfte med denna text men det viktiga är jag förstår och jag kan inte vara mer detaljerad. Peace

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0