HELIN

hejhej, sitter hos mandis nu med angi. Vi sitter och garvar åt smygisar hehehehe
skoja bara, nej. Men aa vi sitter och äter mat, rött ris hehehehehehe
va tidigare och träffa sara hehehe saknat henne, sen så kom jag hit. Men skit i
jag vill bara säga att amanda ska slutta blogga här men hon bad mig blogga istället, hehe så förvänta er ingen update. Maria du är saknad, vi saknar din dellighet, men de lugnt.
Amanda som en tönt garvar åt Anaginas videos och hon förstår vad hon pratar om när hon snackar skit om araber, hon känner igen sig nivet......
Aja, ja skoja bara om det där med att amanda ska sluta blogga så nej det är inte sant, men de lungt.
Hehehe.
jag hoppas någon kommenterar asso

det här är jag och milisia, milisia är den ''fina'' med brun tröja. ''Fin'' enligt henne asso inte mig

Kommentarer
Postat av: ANYNOM KÄNDIS TOPMODEL SVERIGE

jag ska komentera,för att jag är fin enligt dig och inte enligt mig. och va hände me att de här fula bilderna inte skulle upp ngnstans?????

2011-06-17 @ 22:48:26
Postat av: helin

hahaha, mille!

Ja, du är fin!

2011-06-18 @ 00:04:30
Postat av: MAARIA

hahahah helin fuck ni är delli.... saknaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ocksåå, fortfarande sjuk allt är grönans fel

2011-06-19 @ 23:26:09

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0