grab somebody sexy tell em heeeeeeeeeey

God morgon.

Gårdagen var as kul haha, vi blev upp plckade av Jessikas mamma (jag och Katti) sedan drog vi hem till Nicole och där var alla redan. Vi satt och prata lite käka massa gooooo mat!!! Osv.. sen var det musik och dans ett bra tag haha. SEEEEEN bestämde jag och nisrin för att ta en bild i toan när Nisrin redan var där...vad händer då? jag tappar min älskling min bebis Iphone MITT I HANDFATET SOM VAR FyLLT ME VATTEN ... Skrek bokstavligen sönder mig och drog upp den snabbt torkade den me hårfön o la den i rått ris så att fukten skulle sugas ut.. Den funkade som vanligt utom att ljudet var helt messed up1 Men sen när jag kom hem så fixade ljudet sig också. Snacka om tur och hur glad jag blev!!!

Over all så var det skit kul igår och jättekul att träffa på nya människor. I hade a lovely time iallafall.
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Milisia villa att jag ska in till stan och möta henne men vet icke om jag orkar måste göra en massa innan .. Så vi får se. Annars blir det väl någon vanlig standard promenad i Alby.


Bilder från min lur från igår ;

VACKRA Födelsedagsbarnet Nicole!!

Jennifer, Josefin och Rebecka


BÅÅÅL

Amina, Jessika, Josefin och Jag

Födelsedagsbarnet och jag :)

Resten kommer senare.

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0