Chilling milling

Det blev trots allt en rolig dag, trodde faktiskt att jag skulle ruttna ihjäl pga vädret men icke det!
Angelina och Helin kom ju hit som sakt vi satt och skrattade en massor. Plattade även Helins fina långa hår osv.
Fixade även lite grejer på bloggen men är inte helt klar ännu. Inga bilder togs idag utom en haha men tror inte det kommer upp på bloggen. Eller iallafall inte nu.

Nu ska jag ta och byta om osv sedan krypa in i sängen ska kolla på The hangover och sedan tvåan om jag lyckas hålla mig vaken. Hörs imorn goodnight ♥

Kommentarer
Postat av: Angelina Labyrint

HAHAHA BILDER VA, PÅ MIG LR HAHAHAHAHA DÖ

2011-06-19 @ 01:27:50
URL: http://angiesz.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0