Nah let go

Bara för att Milisia alltid klagar på att min uppdatering suger så bloggar jag nu igen för en gångs skull.. tror nog att hon är den ända trogna läsaren jag har hahahahaha asg. Hur som helst skulle egentligen till kyrkan idag men orkade inte vakna.. bad bad bad. Senare runt 3 tiden kom Nisrin hit och jag fixade mig sedan rökte vi vattenpipa i hennes gård och efter ens stund kom Sauda,Paul, Andrei o några till vi tog det lungt åt godis i sköna solen sedan bar det av mot grindtorpsskolan där det hölls en minnestund för kära Seedy som gick bort för precis ett år sen. Så otroligt snabbt allting har gått.. Helt sjukt. Vi saknar dig, albys gator är tomma utan dig joggandes förbi dom. Kärlek!
Efter det så gick jag och Nisrin runt senare mötte ja upp andra tjejerna Helin,Low,Melss,Nura och Rita vi satt och tog det lungt och därefeter drog vi hem till Lowam. Senare blev det hemåt. 


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0