Söndag and im back ... again

2 veckors bloggpaus har det tydligen blivit på grund av att jag är lat. Dåligt i know!
Skolan har ju som sagt börjat jag går i Huddinge Gymnasiet linjen Sam-medicin och vill bli psykolog/socionom.
Trivs asbra i skolan har jätte roligt varje dag. Min klass hade jag lite svårt med i början, ganska tyst oså men nu är allting lungt jag är där med en massa gap o skrik hahaha. Nä men jag stortrivs faktiskt :)
Hur som helst igår var jag och shoppade lite me mamma på stan hittade en fin kofta bild kmr längre ner. Annars ingenting mer faktiskt . Har ju fått min sommarjobbslön så ska inte slösa allting direkt måste ta det försiktigt.
Tror att jag ska förbi en sväng till skärholmen får se vem som vill hänga på annars kan jag dra själv faktiskt skönt ibland.
Nu ska jag iallafall städa mitt rum och fixa mig sedan får vi se hur det blir. Bloggar senare :)

Denna följde med mig hem igår:)

Jätte mysig faktiskt


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0