Jag finner inga ord

Goooooooood evening! (stavningpavning)

Har duschat plattat håret och sitter i min fula mjukisdress haha kille me.
Har lite läxor att göra men orkar inte göra dem heheeeeeee...
Stod i fönstret och tråkade då jag såg några brudar från min gamla klass som stod utanför porten.
Mine.Priya,Nahrin & Stella så gick ner en snabbis i mina fula kläder och skor, satt o prata me dem lite i typ tio min efter det gick alla hem så mötte upp Ozan för att snacka om en sak stod lite i några min och nu e jag home.
Ska ta o käka något sedan faktiskt lägga mig i sängen och ta det lungt framför datorn. Imorrn blir det idrott första lektion vet inte om jag orkar känner mig faktiskt sjuk.. Men vi får se hur det blir på morgonen.


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0