Mina djupaste tankar just nu

Ja precis vem är dina vänner? Hur vet man ens? Finns det något som heter vänner längre?

Att bli huggen direkt i ryggen eller att bli smutskastad på en sekund .. Är det vad vi kallar vänner idag?
Vi skyller på att vi förändras och att saker och ting förändras men ändå så gör vi allt detta medvetet och
ändå skiter vi i det och låter det rulla vidare som att det vart något helt normalt och naturligt.
Vi skyller på att man är ung och dum osv osv.. Men ärligt.. Vi är inte små längre vi förstår saker och ting nu.
Snacka skit hit och dit ..Hon sa så ..Han sa så. OCH!? Vem bryr sig, vad tjänar vi på det? Vad tjänar vi på det förutom att få färre vänner och bli lämnad? Säg mig vad tjänar vi? Ingenting precis!
Jag är så trött på det massa onödigt drama hela tiden.
Jag är fan i mig inte perfekt eller ängel men jag överdriver inte. Jag har snackat skit och fått smaka på min egna medicin jag har lärt mig och vuxit ifrån det. Jag har lärt mig att jag inte tjänar någonting på det. 
on vänskap jag haft med någon .. För dom som gick åt helvete ..Det är dom som har gjort mig såhär. Dom som har gjort mig stark nog och fått mig att förstå att såna människor kommer jag att träffa på mycket under mitt liv men det är bara att låta bli att umgås med dom. Såna vidriga människor har helt ärligt ingen plats i mitt liv.

Im so over this fucking drama :)

Jag är inte vuxen och vet allting men det är vad jag känner och vad jag vet just nu.
Jag älskar er alla mina nära och ni vet vem ni är. Ta åt er. Ni är guldvärda på riktigt.







Du kan inte försvinna från den du är,
Du kan inte glömma bort vilken underbar du är,

Du kan inte glömma den du blivit och den du vart,

Men du kan alltid minnas vem du älskats mest av!
Killar kommer och killar går

Vänner kommer och återstår,
likaså sår består,
ärr som kvar glömts och ärr som förnyas.

De saker som man lär sig med livets gång.
Man går fram och tillbax tills livets slut gång.
Men än en gång, familjen kvar står!

BY JESSIKA ICHO

Kommentarer
Postat av: nisrin

diggar din header!!!

2010-05-21 @ 16:01:20
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0