Spexfoto. Jag älskar er 9A & 9B <3

Gud vilken huvudvärk jag har.
Har pluggat matte i typ 3 timmar och mer ska det bli.

Idag hade vi som sagt spexfoto jag och Lowam var galningar från mentalsjukhus vilket var as grymt.
Älskade Ruba sminkade oss skit grymt synd att det inte syns på bilderna men det blev sådära att ja vart blek o påsar underögonen. Credd till henne grym på att sminka!
Hur som helst så efter det slutade vi .. Så vi satt kvar utanför och bara tog det lungt me massa nötter som turkmamma Aydan hade.
Efter jag kom hem (gick hem med kläderna o de fula utseendet haha folk kolla iiiiinte...) Så tvättade jag bort the ugly smink och hoppade in i duschen sedan började jag plugga runt 5 ända tills nu.
Har matteprov på fredag och det ska ja banne mig klara!

Har inte fått alla bilder eftersom att jag använde jessis kamera mest så alla bilder finns där.
Så fort jag får dem så lägger jag upp dem på bloggen. Promise!

Nu ska ja njuta av min kära "rast" jag gett mig själv sedan är det back to plugget fo sho'.


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0