Kvarnhagsskolan öppethus

Åååååh börjar bli astrött på min design.. Någon som kan hjälpa mig med headern? Bara headern please.. ??

Iallafall sitter hemma hos mormor med släkten ..helt okej.
Hade låst bloggen för att jag inte kände för att blogga och ville vila ut bara.
Nu är jag back on track babes!
Hmmm igår så hade kvarnhagsskolan öppet hus ..dvs min skola.
Jag wokade thaimat med ett par andra shäbäbz riktigt duktiga var vi faktiskt! Cred to you guys och mig.
Vi bjöd på mat och det var så gott att det gick åt som smör. Så vi fick laga mat igen hehe.
Iallafall idag blir det massor med inlägg så håll utkik!!

Hm vad har jag gjort dom andra dagarna då..?
Varit me Maria .. Lowam fejm..Ruddeh, Stoffe ..varit på föreställning.. skäris ..stan mött upp dimman me mini maria och chillat galet .. wellz de va nog det jag gjort iallafall ..vad har du gjort?

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0