Alla Som Vill Sväva Den Här Är Till Er

Nu har jag gjort klart mina rester i engelskan som jag hadde inte så mycket kvar.
Har bara två prov jag måste göra. So ..Och Matte. Sen är jag klar med alla mina rester.. Skönt or what!?

Men sen har jag plugg också..
• Hemkunskaps läxa .. Snart klar
• Spanska .. Översätta en ekonomi text
• Matte prov .. Algebra och Ekvationer

Men om ca två veckor är allt detta slut ska bli så skönt kan knappt vänta.
Skrev också klart mitt tal som jag ska hålla på skolavslutningen åh den är as bra men sorlig.

Nu ska jag ta och platta min arabliknande lugg haha sätta på lite smink sedan blir det nog ut.
Gör jag det så blir det att Möta upp Maria och Sameh sedan lutar det åt sig mot Fejm antagligen.



Vem fan sa att man måste se så jäkla perfekt ut på bilder?
" Möste bjuda lite po sej self " PRECIS! Här bjuder jag massor.

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0