Mars 13, 2010

IGÅR

Hm hur var det nu igen .. juste mötte upp Katt och vi promenerade mot centrum.
Vi hörde att d va lokalfest så vi ville chekka förbi mötte Lowam där också.
Chillde i festen me folk. Haha jag och Lowam livade upp festen fo sho' hände lite sjuka grejer.
Sen så kom det typ 7 pers ifrån vällinby aså alla liknade varandra HAHA.. Sen satt vi kvar och chillde i
två timmar lärde kna lite new peeps haha sjuka. Mycket skratt det blev asså oh my..
Senare drog jag och Katti upp hem till mig satt och dega o snacka lite skit. Hon drog vid 9 då
kom Lowam till mig. Hon skulle tillbax till festen men det blev aldrig av så hon satt hos mig o chillade till typ 12.

IDAG

Har precis fixat klart mig.
Väntar på att mami ska ta och bli klar någon gång hatar att vänta :(!
Sen så ska vi åka och möta upp Moster o de kanske blir en sväng mot stan eller så.
Och efter det bär det sig antagligen till mosters house. Tror nog vi ska sova där.
Bror låter ju inte oss kma hem haha han ska ha en middag me sina vänner.
Well vi får se.



Igårs outfit inte bästa bilden men.
+ Svarta jeans och hänglsen.

Festen igår.

Kommentarer
Postat av: nisrin

oj va göllig :D

2010-03-16 @ 15:53:52
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0