Supastar

Hey yo.
Har inte orkat blogga de senaste dagarna men nog om det.
Idag var jag o åkte skriskor me nåra från klassen kul var det! Bilderna finns i betuls lur så de kommer nog upp
när jag fått dem :)
Sen drog jag till skolan käkade och var med Sara A & Lowam.
Mötte upp Erhan,Ramma&Aykut drog till bibblan och chillade bara.
Bror fyller år idag så vi ska dra och kolla på Alice i  underlandet (3D). ska bli mysigt.
Vi hörs när jag kommer hem kanske för nu ska jag slagga en stund sen blir dush!

Kommentarer
Postat av: Melikee

Sv: läste om att du var i skärholmen centrum bara :p bodde också i alby förut :P

2010-03-08 @ 20:06:23
URL: http://foundmyswag.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0