PARTY ANIMAL


GO Å GLAD.


HALLOJ!
Ska nog berätta om gårdagen först.
Så here we go.
Hade som sagt utvecklingssamtal det gick bra. Sen nåra fjuttiga lektioner.
Kom hem snabbt bytte om och sådära mötte upp Maria, och tog en runda till Skäris där vi inte orkade göra något skrattade en massa bara. Va där i nån timma sen åkte vi vidare till Hallunda och tog det lite lungnan dära.
Och efter det blev det Fittja till moster sen släppte mamma av mig i Alby och jag drog till Marias place.
Vi satt där och hade det roligt efter en stund kom min älskling Lowam dit också vi var där till typ 11.
Runt 11 mötte Lowam upp Haben för att snacka om en grej dom följde med mig hemåt och de fortsatte dit som skulle.

And today åkte jag som sagt till stan me mamma och mostrar.
Va där och gick runt mötte upp Haben och Lowam för att ja skulle visa Lowam en fin balklänning.
Senare gick vi bara runt och åkte hemåt tillsammans, vi hoppade av i Skärholmen men allt va stängt idioter haha! -.-  men men nu är jag hemma och ska ta det lungt bara kanske plugga lite det behövs!

PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0