Jag ska göra er stolta över mig .. ännu mer stolta.

Sitter och sjunger med min röst som är helt wäck. Haha!
Imorn blire Gustavsberg med broshan ska nämligen följa med honom till jobbet.
Euro sko jobbas det i hehe. Ska bara vara där och chilla. Kanske träffar Dimitrios för lite prat.
Kommer säkert blogga därifrån efterosm att det finns en dator thank god :)?
Men jag går ju dit frivlligt ska vakna 8 frivilligt fattar ni att jag inte har ett liv då? Haha!

Anyhow sitter jag här och bara ruttnar väntar på att mamma ska komma ut ur duschen hon ska göra lite pancakes nuuuuu kl 11 på kvällen fat? HELLZ YES.
Men nutella på oxå ännu mer fat? Oh ja!

Vi hörs snart besitos!



Jag älskar dig storebror ♥

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0