I don't need no body else

Ni vet såna dagar då man har galet mycket tankar och irriterar upp sig på allt och annat utan någon anledning?
Såna dagar har jag haft den senaste tiden allt irriterar mig skolan, människor yeah you name it.
Såna dagar där man vill bara ge upp och lägga av me allt bara sluta kämpa .. såna dagar som folk längtar att få se.
Att få se dig falla rättare sagt .. såna äckliga människor som njuter och väntar på att du ska misslyckas.
Det är dom som ska få dig att kämpa och visa vem du är och att man verkligen struntar i såna personer.
Dom kommer aldrig någonstans i livet inte med den inställningen må jag säga.
Såna människor förtjänar inte en sekund ur ditt liv.
Mer sorligt nog finns såna idioter överallt..och man kommer sorligt nog träffa på många såna.
Men men ingen  har sagt  att livet  skulle vara lätt.

" Livet är för kort för att umgås med idioter "




Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0