A day to remember

Äntligen hemma ifrån en galet lång dag!
Hoppas ni orkar läsa här ska det skrivas!


Dagen började med att jag mötte upp min klass vid t-banan här i Alby eftersom att vi skulle
åka till Naturhistoriska Riksmuseumet. Vi kom dit käkade och kollade på någon film på Cosmonova som
var galet rutten hehe... Efter det hade vi "tips promenad" och besvarade en massa onödiga frågor sedan slutade vi.
Jag,Betul,Merve,Aydan,Esin,Sara B & Lowam hoppade av i Skäris. Vi käkade i donken och skrattade mycket kan jag säga. Och påvägen dit i t-banan så kom det in sån dära peeps som spelar musik. Haha vi gjorde värsta festen där inne alltså dom dansade & spelade medans vi skratta sönder och drev fyfan vad kul vi hade. Vi fick dem att spela typ tre låtar "bamboleooooooooo bamboleoooooo" Haha ni som var där ni fattar!
Anyway sedan gick vi runt ba kollade på kläder osånt. När vi åkte hemåt så ville Betul till sin indiska skola som jag tycker det är no offence indier :). Vi åkte till Norsborg en stund och hälsade på. Sedan åkte vi hemåt.
När jag väl kom hem ville mamma dra till skäris (jag med) för att jag ville köpa jacka.
Så vi åkte jag köpte en blå skinnjacka, skit snygg!
Orkade inte köpa svart eftersom att jag redan har en plus att den va ganska unik och galet snygg :)
Fick med mig en annan "jacka" som var tunn och kort i färgen lila. Haha JAG köper färger? lite konstigt för jag
har typ alltid svart på mig.
Det ska äääääändras dudes!
Träffade på Milisia & Valentina gick runt med dom och pratade en massa skit plus en massa skratt! :)



Merve & Jag

Jag, Murre & Nisz

Resten finns på Facebook (till mina homies)

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0