Tillägnad till klass 9 på Kvarnhagsskolan <3

Nu är det endas imorn kvar sedan är det avslutning.
Alltså ärligt talat jag förstår inte eller jag vill inte förstår faktiskt det är svårt att ta in.
Det svider ..det gör ont så himla ont att få vakna upp och veta att idag är det slut..på riktigt lixom?
Att vi aldrig mer kan vara tillsammans som vanligt i nästan 9år har vi varit med varan nästan varje varje dag och nu är det slut? Alltså det gör ont i hjärtat faktiskt det är sån stor kärlek sån stor familj vi blivit. Livet suger verkligen ibland. Det dags nu att ta våra kliv åt varsitt håll men vågar jag? Jag vill inte utan mina älskade klasskamrater!!

Jag kommer sakna allt med klassen ..Jag kommer sakna Gabriellas konstiga miner under lektionen hennes psykbryt ..våra skratter.. Lowams galna flow helt underbar människa...Adams sura kommentarer mot mig ..våra "tjafs" Vem ska jag tjafsa med nu?
Kommer sakna Nicoles skrikande ..mitt öra kommer sakna dina skrikanen trots att dom är jobbiga!
Nisrin min egna marockanska råtta som är bäst!
Alex min kraaaaambjörn min älskling...Emelies dumma kommentarer ..som är otroligt bäst!
Sans roliga humor som får vem som helst att dö skratta.. Betuls konstiga skratt!
Murats gulliga kinder...Andrei som är så söt med hans jävla irriternade techno musik som jag hatar hatar hataaaaaaaatar men han är ändå bästa! Kommer även sakna hans sköna kommentar han lägger när vi snackar om hans rumpa ..Tänk om jag fick betalt för varje gång ni tjejer taffsade på min rumpa  , skulle fan vara miljönär nu ^^
Aydans skik ..och tjafs om turkarna/Turkiet.. ..Yasemins roliga historier ..imitationer you name it!
Klaudias slå-attaker när hon skrattar ..vem ska göra det nu!?
Erens super duper korrekta svenska som får vem som helst att skratta.. Mine & Merve the twins..som alltid har godis från centrum ..min kiosk ..vart ska jag hitta några som er? Våran sångfågel Nahrin ska vi inte glömma!
Tugays dansmoves .. dom är underbara ..du är underbar!!!!
Petram..Vem ska jag låtsas snacka persikska med? Eller vem ska jag "hämta min bror på" Du fattar haha..
Vanessa ..hennes skratt älskar jag!
Kommer sakna att se priya så lugn och aldrig arg.. :/ Eller Tszsans flippande på fester :D.
Sara B skrikande i korridoren hennes flipp attaker allt möjligt!
Kommer även sakna Addes snygga ögon och hans roliga kommentare åt Eren ..det är bara kärlek!

Förlåt mig ifall jag glömt några men dessa är allt jag kommer på.


Förstår ni? Jag kommer aldrig att finna så underbara människor som er. ALDRIG.
Ni är vänner som man aldrig glömmer. Minnen man har med er är minnen som aldrig suddas ut.
Jag älskar er från djupet av mitt hjärta och ni betyder verkligen så mycket för mig. För guds skull ta fucking åt er ..Bara gud vet hur jobbigt det kommer att bli på ondsag men vi måste se det från den ljusa sidan vilket kommer vara svårt när det bara fälls en massa tårar. We can do it .. We have to stick togheter. Inte som alla andra vi ska fan i mig hålla ihop! <3


Inte alla men den bästa jag hittar just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar diiig!!!!

älskar hela klassen!

offf, jag vill inte sluta, måste vi ta de stora klivet, måste vi splittras? vrf kan vi inte bara välja samma skola... elr kan vi inte börja om :(((((

2010-06-14 @ 23:46:14
Postat av: adde

naaw haha va gulligt :D

älskar er 9a o 9b :3 <3

2010-06-14 @ 23:50:53
Postat av: aydan

ASÅ KMR SAKNA KLASSEN SKIIIIIIIT MKT :(

PÅ GUD JA KMR SAKNA NÄRU SKRIKER AYDAN R RÄCKER

ASÅÅÅ KLASSEN BÄSTASOM FINNs

2010-06-14 @ 23:51:21
Postat av: andrei

naaaaaaw, och sluta trakassera mig.. jag får lyssna på vad jag vill era töntar..<3 , men kommer sakna klassen så mycket ........................... Not , SUCKERS hihih !:)

2010-06-14 @ 23:53:07
Postat av: Petram

Kommer sakna dig med amanda Kommer sakna dom tiderna där du dör av garv.Kommer sakna alla som går 9a och 9b. Jag hoppas alla får det dom vill ha i livet och lycka till !

2010-06-15 @ 00:01:16
Postat av: hala

omg va söt due amandis, fick fan tårar!

2010-06-15 @ 00:01:33
Postat av: Emelie

haha, när jag läser detta inlägg blir jag både glad och ledsen. det du kommer sakna av oss är roligt men inte att vi kommer splittras. det är svårt att förstå att tiden runnit iväg... fan, det är inte försn nu man inser hur nära man står klasskamraterna och vad de innebär för en. vi är dom en enad familj. jag kommer sakna er och aldrig glömma bort våra tider tillsammans... Love you guys...<3

2010-06-15 @ 00:03:43
Postat av: pri

:'(

2010-06-15 @ 08:30:53
URL: http://priiyaks.blogg.se/
Postat av: Nisrin

inte mycket å säga.. :( kärlek !!!!

2010-06-15 @ 20:35:24
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: Nahrin

Ni alla är så jävla underbara att det inte är sant! Nu när denna dag är framme så vill jag bara nypa mig själv.. det känns som att jag drömmer... vill inte gå i en annan klass.. i en annan skola. Jag vill gå med er.. jag vill va med min familj! Fan vad det här är svårt.. men de är något som måste göras. Jävla skit. Älskar er alla så jävligt mycket alltså! amanda du är så jävla söööt!<3 Älskar errrrr 9a <3 9b!! ett sån band som vi har kommer aldrig att försvinna, never ever... <3

2010-06-15 @ 21:33:18
Postat av: Melissa

Hej amanda :)

Jag har just nu så checka in min blogg och lämna en kommentar :P

Du hittar frågestunden i det näst-senaste inlägget ;)

Ha en skön dag :D

Puss <33

2010-06-16 @ 18:04:18
URL: http://bbaramelissa.blogg.se/
Postat av: merve

ååh amanda jao:( älskar dej skit mkt plus hela 9a & 9b<3 finns inget å säga walla :(

2010-06-16 @ 18:51:14
Postat av: Maria

Ah men Amanda, vad fint! Du är duktig på att förmedla känslor!



Mina kära elever, jag kommer sakna er sååå mkt, ni vet, som lärare vill man bara undervisa sina egna elever och inga andra klasser slår er! Ni var alltid roliga, skojjiga, skämtsamma, nyfikna, irriterande ibland, bråkiga ibland, ALLTID glada med stora generösa hjärtan.

Alla vuxna på skolan sa att ni blivit så fina. Jag kn bara hålla med. Alla ni vet ju hur mkt jobb det varit för att det ska bli så bra.



Jag kommer ihåg när jag slutade 9an för 13 år sen. Min klass var som er. Vi GRÄÄÄÄÄÄTTTT hela jävla avslutningsdan. Vi älskade varandra. jag har 4 bästa vänner kvar i mitt liv som jag fortfarande träffar, mina livs kärlekar och dom gick jag i samma klass som, en del till och med sen 6års.



Kom och hälsa på!



Kram m

2010-06-21 @ 17:17:55

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0