Father I pray to you

Bloggade aldrig igår när jag kom eftersom att jag hade världens huvudvärk.
Iallafall jag åkte till Skäris och mötte min baby Milisia som skulle fixa några grejer på bibloteket
sedan åkte vi vidare to my place vi satt vid datorn och hade kul i väntan på att Maria skulle bli klar.
Vi åkte till fittja festivalen  början va det lite små segt men senare blev det kul. Vi mötte upp Ozan och där efter träffade
vi på sötisarna Lilja & Vera som chillade med oss mycket skratt haha<3

Idag.. Har precis fixat klart mig duschat och klätt på mig osv.
Vi ska nog rulla mot Fittja till min Moster och senare blir det att möta upp samma crew för mer chillning.
Skriver när jag är hemma annars mobilbloggar jag om jag har lust haha.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Har inga bilder på den här datorn förlåt om det blir tråkiga inlägg!
Lovar att ladda upp bilder nästa gång <3

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0