Back on track

Holy crap .. Har inte bloggat på två veckor! 
Men nu är jag back on track som vanligt har inte haft lust att blogga då de varit knas me matematiken i skolan har verkligen inte haft lust till något det har lixom slaigt mig hårt haha .. låter överdrivet men jag bryr mig otroligt mycket om mina betyg och speciellt matten .. som jag har problem med. Nog om det orkar inte deppa.

Idag har skoldagen varit skön har bara haft ett prov sedan inga letioner alls.
Igår sprang vi "Kvarnhagsloppet" som var nästan 8km ..hey lovely in i skogen all day long. O tja träningsvärk.
Behöver nog inte förklara mer än ..HELVETE!

Nu sitter jag och kollar på Depserate housewifes sedan blire cougar town ..dubbla avsnitt idag yeah.
Senare ska jag nog bara ta och sova. Imorn är det skola som vanligt.

Bloggar snart igen. PUSS

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0