Folk byter karaktärer allt för ofta.

Hey there nattugglor.
Whats up? Själv ligger jag i sängen och lyssnar på neyo med hans galet sköna musik och chattar me en homie ifrån London. Saknar det. Vill tillbaks. Ta mig tillbaks!
Vad har jag gjort idag? Degat hemma sedan varit i Fittja hos moster,mötte upp Maria där seda tog vi en promenad och träffade på lite fittja ungar som vi hängde med mycket skratt haha. Galna ugnar!
Imorn måste ja upp lite tidigt eftersom att jag ska iväg till Hallunda och fixa ID-kort.
En liten påminnelse till mig själv : Svara på gymnaisepappret och skicka iväg den senast imorn!

Usch skit äckligt dödade precis en liten ful och äcklig insekt som ligger fast vid datorn måste ta bort den typ nu.
Äckelpäckel insekt fuck you and ur mom!


Andrei sötnos och jag - Grillningen dagen efter balen <3

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0