I think am in love with my radio ,cuz it never let's me down.



Well well de var ju länge sen.
Hur mår alla? Haha statistiken har sjunkigt enormt men det gäller att hålla bloggandet uppe vilket
jag inte gjort på grund av plugg och en massa skit. Har inte orkat som vanligt.
Massa gymnasiebesök nu på sistonde också .. vilket är förvirrande för jag vet inte vart
jag ska satsa på alltså vilket gymnasie, men just nu Huddige gymnasium ,Sjödalsgymnasiet eller Didaktus i
liljeholmen dom tre finns på min lista iallafall. Sam medicin & Sam Sam.
Iallafall i tisdags var jag,Gäbi & Stella i Tullinge gymnaisum alltså drygaste människorna jag lovar.
Lärarna brydde sig inte ens om vilka vi va de visste knappt vad vi heter förutom vår fadder som var
en aning trevligare än resten. Jobbig miljö ,typ alla eleverna allting. Knas ingen skola för mig!
Så innan lunch bestämde vi oss för att dra där ifrån omedelbart eftersom att vi inte orkade stanna
kvar där det var asjobbigt. Så vi åkte till Tumba tog bussen till Fittja och åkte vidare till Liljeholmen mötte upp Dimman gick runt i gallrian med han & Gäbi. Efteråt drog vi in till Stan och gick runt ett tag efter deeeeet så åkte jag och Gäbi äntligen hem. Riktigt lång dag men vi hade skit kul!
Och resten utav dagarna har det bara varit skola sen hem och plugg.
Idag så träffade jag Maria efter skolan och åkte till Skäris käkade och gick runt.
Fick med mig en söt kofta med rosett på .. typ alla har sätt den? Visar bild sen.
Och en liten sminkvästa plus ett jätte gulligt läppformat läppglans.
Hmmm och nu sitter jag på min säng med Maria och ruttnar såg precis Felicia uppträda på Let's Dance. Haha så duktig hon är!!
Oj nu blev det mycket mycket text...... knas så blire när man inte bloggar. Hörs snart PUSS!


En random bild på Sara B ifrån min fest. Haha tung bild!

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0