hej jag heter amanda och jag är god och gla

Hey there.. and yea im still vaken har vänt på dygnet totalt alltså!
Fattar inte hur jag kommer kunna somna nu till skolan på måndag åh ångest.
Nu runt 5 kommer jag börja bli sömnig hehe.
Iallafall vad har jag gjort idag? Hm vaknade runt 1 åt frukost med kusinen sen hoppade jag in i duschen efteråt så åkte vi till Fittja hos mormor ode o juste senare drog vi vidare till mina kusiner och åt middag där o lalala seeeeeeen så åkte vi hem o nu har jag degat framför datorn hela dagen o kusinen framför xboxen haha no lifers.
Iallafall e helt pigg kmr nog sitta upp nån timma till förens jag somnar ska chilla me nuggabrutha aså dimman på smsäs en stund innan ja slaggar o snacka lite skiit.
Well well det var nog det hörs antaligen imorn.
PYSS TILL KRAM ,O KRAM TILL PYSS

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0