2010

Hey ya'll.
Vaknade för typ en timma sen .. igår började jag fixa lite me designen men det är fortfarande inte klart.
anyway glömde berätta om igår så here we go: Dagen började som sagt me skola ..det vanliga skratt skratt oså.
Sen kom Maria och Felicia till skolan jag och lowam satt med dom och efteråt promenerade vi hemåt tog pengar o så. Sen åkte vi till Skäris gick runt där o käkade maaaaassa skratt där med haha!
Iallafall fick med mig hem ett par snygga örhängen bild kommer kanske later?

Och idag vet jag inte tror att det blir stan med mamma och moster länge sen jag träffade moster.
Ska ta och bädda sängen nu sen fixa mig så att jag blir klar.
Have a lovely day cutiepies




En bild ifrån igår ,Felicia och jag.

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0