I dont know what yo heard about me but you cant get a dollar out of me

Oh va ruttet blev glad .. tänkte att min helg var planerad och rolig!
Skulle på fest på lördag ,assyrfest me löw & maria. Sen på fredag skulle jag hem till Nicole.
Sen kommer jag hem och frågar mamma ..hon säger att festen är imorgon alltså på fredag..
Jag som ville hem till Nicole och ha det kul med vännerna well well... Går dit  med Löw nån stund om vi hinner.
Iallafall saker är att I DON'T KNOW WHAT TO WEAR!
Hade tänk mig .. typ klänning och ett par höga klackar men vilken ..Ska gräva i min garderob och se vad jag hittar..





Kommentarer
Postat av: Lil `$arah

Genom en kompis' d vet länkarna :P

Amanda, har d msn?

2010-02-11 @ 21:08:49
URL: http://sarahansar.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0