Skit irriterad

Alltså jag är så himla sur .. eller jag blir bara av att tänka på skolan.
Börjar tappa lusten helt ingenting är kul längre, bara stress hela tiden.
Saker efter saker ,läxor hit prov dit en massa shitty things hela tiden.
Matten går sämst igen .. precis när ja hade börjat kämpa och göra min bästa vilket ledde till ett
bra resultat men nu igen back to ruta 1 samma skit igen.
Omprov imorgon ,kan jag någonting? Jag har pluggat men förstår ingenting.
Läraren sätter omprovs datumet en onsdag då jag har första matte lektionen på hela veckan?
Hon har inte gått igenom någonting när hon skulle kunna lägga omprovs datumet på fredag.
Där jag säkert skulle förstå betydligt mycket bättre. What to do im so not doing the omprov imorgonon iallafall.

Ointressant jag vet men allt är inte roligt.

Kommentarer
Postat av: Melikee.

Sv: aha oki (:

tack så mycket, din med :D

2010-02-23 @ 19:19:47
URL: http://foundmyswag.blogg.se/
Postat av: Melikee.

Sv: hmm .. jag har ingen aning, har ingen koll på hur man ser ut i olika länder (: men har en kompis som är assyr så du liknar en



själv är jag turk (:

2010-02-23 @ 19:23:24
URL: http://foundmyswag.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0