Love Love Love

Något som jag tänker på väldigt ofta är att vi snart slutar årskurs 9.

Att det innbär att det inte kommer vara vi .. längre. Att vi inte kan sitta och fula oss som nånsin förr.
All skratt alla tjafs/bråk gråt-stunder allt möjligt har vi gått igenom tillsammans. Galet länge också.
Väldigt sorligt att det ska behöva gå så snabbt det känns skönt men inte skönt att ja ska splittras ifrån mina underbara vänner som ja växt upp med. Vi har blivit som en andra familj , en andra familj som vi är med nästan varje varje dag i många år.. och snart är detta slut? Redan? Ja kmr ihåg hur vi brukade prata om balen och allt i 6an och längta men nu när det är snart här så försöker vi putta bak tiden så långt som möjligt.
Hur vi brukade bråka när vi var mindre och ända tills nu hur vi brukar fula oss mitt i klassrummet utan o skämmas.
Hur vi gapar och skriker mot varan , skrattar åt allt ,allt möjligt.
Snart är det slut på det hela , vi måste ta vara på tiden som finns kvar nu för den kmr aldrig tillbaks.
Kärlek till er mina galna vänner både 9A&9B.
Vilka galna år man haft med er :).

Ska ju hålla tal på avslutningen så måste förbereda mig lite nä skoja men fyfan va ruttet de kmr vara och fyfan vad ja kmr gråta den dan!
Ta vara på tiden som finns kvar gott folk.

Kommentarer
Postat av: löw

usch på dig amanda! gråter nu :( jag kommer sakna er mina älskade vänner, er glömmer jag aldrig !

2010-02-25 @ 21:49:24
URL: http://imbeingme.blogg.se/
Postat av: Nahrin

Kommer sakna er alla =/ Älskar er som fan <3

2010-02-25 @ 22:34:21
Postat av: Adry

Sv: Tack så mycket, det glädjer :D

riktigt bra inlägg ;)

man kommer att sakna tiderna!

2010-02-27 @ 01:31:15
URL: http://futuristic.blogg.se/
Postat av: mine

AMANDA hatar dig :(

vrf skriver du såhär som om det aldrig mer komemr bli klassträff :(

2010-02-27 @ 10:32:47
URL: http://minesliv.blogg.se/
Postat av: nisrin

aaaaaaaw hahahah " jag ska ju hålla tal " :p

2010-02-27 @ 11:31:00
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0