Lite tidsfördriv

• Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast ?.
En tjej

•  Vad står det i ditt nionde sms (Inkorg) och från vem ?.
Är jag (a) - Karre apan

• Vem ringde dig senast ?.
Lowam

• Vad har du för bakgrundsbild på din mobil ?.
En bild på mig själv

• Vad heter din ringsignal?
Jason Derulo - Test drive

• Hur många sms & mms har du i din inkorg?
12
• Vad står det i ditt tredje sms nerifrån i din inkorg och vilken tid står det?.
Samma efter som att det blev 9 uppifrån så de från Karre.
• Vem är din 13:e kontakt ?.
En släkting

• Vem är din 22 andra kontakt ?.
Christina

• Ogillar du nr 5 ?.
Ali ,nej det gör jag inte!

• Har du varit tsm med nr 6 ?.
Nej haha.
• Vad har du för färg på din mobil ?
Svart



Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0