Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Alltså jag lovar jag blir deprimerad av allt plugg ,vill bara resa bort till något varmt land och stanna där!

Well nog om det eftersom att det lär nog inte hända just nu i alla fall.
Har precis pluggat klart för dagen I guess.
Gjort klart min Rastafari grej ..tills torsdag har redovisning gäller bara att kunna den utantill typ 4 sidor lovely :)
började med min engelska uppsats som ska lämnas in på fredag ''My plans for the summer'' Några idér om VAD man kan skriva .. har redan skrivit varför jag ska dit o lala något mer som finns att tilllägga för ja lär behöva det!
No omprov på torsdag ..knas! Ska fråga om jag kan skjuta upp det till fredag eller måndag efter som att jag inte orkar göra det när ja har andra saker samma dagar. Sen matte provet på onsdag .. HEJ OMPROV is all I have to say.
Nog om skolan får huvudvärk jag lovar. Sitter här i rummet med en mass ljus ,mysigt!
The wolfman igår vad skit bra faktiskt kom hem vid 12 och slaggade direkt.
Ska ta det lungt nu framför tvn bara och dega sedan kanske det blir mer plugg ..matten dåra.
Shoot me fan vad ja babblar .. vi hörs snart ,puss!

Mami & Jag

Haha mama flippish.


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0