It's true we make a better day just you and me

Hey there :)

Igår bloggade jag inte utan någon som helst anledning haha orkade bara inte well screw that!

Åkte till Skäris en stund med Lowam my homie gick runt där, träffade på Haben och några där.
Käkade och Lowam köpte present t en kompis sen drog vi tillbax till lovley Alby.
Anyway vi kom hem till mig och satt och pumpa hööög musik, smsade maria och hon kom hit också.
Katti skulle också komma men vet inte vad som hände med henne(?).
Vi hade skit kul satt och prata om allt mellan himmel och jord alltså. Brorshan kom hem ifrån jobbet också så han satt och snackade med oss om allting och en hel del skratt blev det.

Love you guys fo' sho' alltså :)!

Idag ...... ska jag kanske och sola annars blir det stan me mamma o moster o såååå.
Så solningen blir annars någongång i veckan har ju trots allt sportlov .. haha fan vad skönt!



Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0