Im only gonna br- bre- break you heart.

Halloj Filurer

Okej dagen började med att jag hade mentorstid efter det har jag haft studietid sen engelska sen slutade
jag efter lunch fattar ni vad skönt!? Iallafall efter att ja sluta drog jag iväg till Hallunda och mötte Lollo,Maria.
Vi drog till Botvid och chillade där typ i några timmar efter att vi ska hemåt så står det minst 10poliser och ja ska planka haha.. knas! Mötte Jessika life saver och lånade hennes sl kort. När vi kom hem vilade vi oså sen drog vi till Skäris och luffade träffade Lollo där igen gick runt tsm sen mötte vi upp hennes Kompis Steffi. Vi hade det nice.
Well ska ta och fixa min blogg tror jag lite små grejer och efter det ska jag nog chilla.
Fler inlägg kommer nog!
Finns bilder ifrån idag men väntar på att Maria ska skicka dem.



Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0