F*ck them haters

Hey there :)

Gick inte till skolan idag .. orkade inte vakna. Behövde one day off alltså.
Har precis käkat ska hoppa in i duschen och göra mig frääch sen ska jag platta håret.
Runt 7 ska jag hem till Nicole där mina underbara vänner ska samlas och ha det mysigt.
Har inte så mycket att säga faktiskt.

Ni måste verkligen bli bättre på att kommentera kom igen nu.
Föresten vad ska ni göra idag då?


Bor i Alby är en förortsunge och min pappa ser ut såhär riktig OG.
Haha kan tänka mig era fula apor som inte bor i ''förorten'' tror såhär.
Haha jag lovar jag tycker bara synd om såna människor som er.
Utan oss invandrare skulle det inte funka bara synd att visa förstört det för alla.
Men men dra inte alla över en kam :)

FÖRESTEN .. ni som smsar kan inte svara min kompis har gått ut.
Så ring om det är något

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0