Dont lock it

God morgon.

Sitter i cafeterian med klassen, skrev precis klart nationella provet i svenska.
Vilket gick hyfsat bra faktiskt skrev ca tre sidor innhållet var bra tycker jag hehe.
Har ju som sagt slutat vet inte vad ja ska göra .. klockan är knappt 11 orkar inte gå någonstans heller.
Så kommer nog vara i skolan ett till tag kansk göra klart några arbeten sen hemåt.
Imorn är det fredag vilket är SKÖNT ska kansk chillpilla hos Nicole mysigt med mina åsnor<3
Idag ska jag nog bara ta det lungt och njuta av livet haha.
Har inget mer att säga faktiskt E knappn är så himla trög ja får damp.
Jalla besos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

chiilbloog :p

2010-02-11 @ 20:58:57
URL: http://breecera.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0