Din mamma är tjock

God morgon.

Vaknade för ett tag sen, bra att ja vakna tidigt så att jag kan somna på kvällen.
Tisdag är det nationella panik.nu skit nervös!!! Men thats life. Alla hjärtans dag snart också vad ska ni göra?
Själv ska jag på assyrfest me maria o familjen sen så kommer min älskling Lowam kanske också med ..hoppas:)
Vad händer idag? Hmmmm jag ska ta det lungnan hemma nu har precis ätit frulle. Senare ska ja titta förbi dagiset som ska öppnas idag haha betul,eren,petram o nåra till ska servera vill chekka mitt gamla dagis efter renoveringen.
Senare mot dan ska jag till kyrkan kanske får me maria får se. D va allt vi hörs sen =D
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0