CHA CHA BITCHES

hej:)
jag heter magnus ja är Mandas klasskompis.
asså idag gick ja typ liksom till stan för att titta på kläder. ja såg en jättefin klänning som ja ska köpa till mig och min kompis såg ett par klackskor som han tyckte var schmäxiga.
Vi såg en jättesöt kille som log mot oss . jag tyckte att han log åt mig men polarn tyckte att de var åt honom så vi bestämmde att släppa honom det finns flera killar i sverige som vi kan hitta kärlek me. (fast den här var speciellt söt med sitt hår åt sidan och hans blåa ögon som var så djupa att jag kände som om jag simmade i de).
sen kom jag hem och fick stryk av min pappa för att jag köpte en klänning. min mamma tyckte att den var jättefin men jag förstår inte varför min pappa inte vill acceptera vem jag e  :(

xoxo Magnus

 

/ REBECKA


Kommentarer
Postat av: Maria

var det ett skämt :P?

2010-02-27 @ 03:18:11

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0