SVART



 

Hey there!

Kom precis hem efter en ganska lång dag. Var med Maria på stan som sagt fick med mig en ett linne från Weekday och Maria också.

Sen gick vi runt en massa oså skrattade mycket åt en skit skum gubbe som stod still sedan ifall man la pengar så rörde han sig haha as kul.

Iallafall sedan på väg hem hoppade jag av i Skärholmen och mötte upp mamiii.

Köpte ett par svarta gummistövlar!! :) Snygga. Bild nedan..

Och ett linne ifrån Monki.

Linnet på weekday gick på 20:- asbilligt lite basic sådär!

Och andra linnet gick på 40:- haha galet billigt va fan.

Och sist men inte minst gummistövlarna som gick på 349:- :)

Nu ska jag umgås me la familia en stund sedan blir det hemåt då jag kanske går ut med Maria eller något.

BEEEEEEEESOS


Kommentarer
Postat av: Mine

dom liknar mina! :D

2010-08-10 @ 16:15:59
URL: http://minesliv.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0