Americano

Heyheyhey

Hur mås det? Här är det perfekt lite ont i huvudet på grund av allt babbel idag haha.
UNG08 var good in the hood eftersom man såg sköna peeeps. Iallafall vi mötte upp Dimman och hans liga där sedan chillade vi all the time gick runt oså skrattade mycket och tog lite bilder. Vi träffade även på Karreeeee som vi stod och snacka med en stund.

Sedan var det galen väg hem :D Haha skit kul!!
Och nu sitter vi hemmma hos mig däckade på sängen efter att ha käkat en bränd pizza som jag råkade glömma lite fööör länge... :/ What to do! Hur som haver så tänkte jag ladda upp bilderna här och sedan ge maria datorn.
Imorn är det jobb som vanligt sedan blir det nog 08 igen. Ses där? :)




Orkar inte lägga upp alla och btw!
Vill ni haffa en av dessa snygga pöjkar? Hojta till med en kommentar haha!
Amer och Dimitrios heter dom by the way!

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0