Just something that i've been thinking on

Måste bara få detta sagt.
Har tänk på det här aslänge och det stör mig så jädrans mycket.
Är det bara jag som har märkt att varje gång någon "bekant" eller nån går bort.
Då plötsligt älskar man den personen? Då man skriver hundra sjuttiotre sidor om hur människan var.
När han/hon levde så pratade man knappt med personen jag förstår inte hur det går till bara.
Ofta ja ska börja älska och skriva tusen sidor om en person jag knappt kände. Fine man tycker synd man
blir ledsen av att höra sånt men come on? Det är många jag sett som just bettet sig på de viset.
Att man skriver att man älskar honom/henne o en massa skit. Alltså man ser ju redan skitsnack rakt av?
Visa kärlek när man lever inte när man är borta.

Bara en tanke jag haft som jag har stört mig på ett bra tag.
Fattar inte vad folk tänker med ibland ..

Älska någon när hon/han lever visa din kärlek då. Inte när personen inte lever... vad är det bra för?


BLESS

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0