Jag älskar dig morfar <3

Hej förlåt för den as dåliga upptaderingen har ingenting att skylla på bara att jag är otroligt lat.
Men men whatever .. idag var jag i kyrkan eftersom att det var typ minnescermoni för Marias Farmor efter
det käkade vi frukost i kyrkan och åkte iväg mot begravningsplatsen där alla hade samlats och prästen med.
När det var klart gick jag iväg en stund till min morfars begravningsplat .. kan fortfarande inte fatta att han är borta.
Jag saknar honom så otroligt mycket att det gör ont ..saknar hans skratt..hans kramar hela han var helt underbar.
Förstår inte att jag inte kommer se honom .. fatta.. ALDRIG lixom det är helt sjukt.. :( <3

Nu måste jag sluta deppa har gråtit enough. Ska ta och plugga lite ..måste läsa min jädras bok har typ mer
än hälften kvar :thumbdown: orkar inteeeeeeeeeeeeeeeee sen ska jag göra pannkakor med nutella mums!
Är ensam hemma hihi va skönt ska ta det lungt bara och pumpa hög musik.
Vi hörs sen massa pussar :*

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0