Im leaving you for the last time baby

Hej på er huneys

Idag har det varit en pretty skön dag må jag säga.
Började som vanligt med skola vi kollade på en film som hette "Swing Kidz".
Den var bra och lite sorlig i slutet.

Iallafall när jag kom hem mötte jag upp Maria, vi gick ut runt 5 promenerade lite hit & dit.
Senare mötte vi upp Lollo som också hängde med oss .. well vi gick runt vi träffade på Johan Marias
kusin och Aldin och en till snubbe.. Vi "hände med dom i centrum och kände oss skit tuffa" Skämt å sido.
Efter det tog vi en runda till fejm eftersom att den öppnade kl 6 oj .. innan det så gick vi ner till
sporthallen där vi såg en massa peepz som .. Eren,Ozan,Fumba,Andrei,San osv.. Pratade och retades
en stund med dom då vi gick vidare till fejm satt och spela typ "alfabet" (stavning?) med Maria,Emma,
Hani & Ihsan. Satt där ett tag och skrattade en massa ... " SalO" Haha Maria fattar! :D

Seeeeeeeen ... runt 19.30 så drog vi vidare ner mot sporthallen ingen va där så vi fortsatte vår promenad där vi träffade på Rudds,Nis,Sasna & Stoffis poffis. Efter det drog vi mot centrum och vid 8 gick vi hem.
Maria kom hit lite senare då vi lagade lite mat .. skit goda varma mackor!

Okej nu får jag sluta skriva. Vi hörs sen.
PUSSAR OCH KRAMAR


YEAAAAAH

Suddig muddig



Moi

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0