Hoppas ni är nöjda med svaren!

H om Det blir nog en liten frågestund trots allt:
Känner du jovan? är han katt? är han fin? är han snygg? är han söt? Är det sant att Jessica alba ville ha hans nummer? Och att han varit tillsamans med Nicole Scherzinger ? Svara snabbt tack!


SVAR: Jovan tönt är det du haha?
Men iallafall Hmm Jovan är söt! Nej de fan inte sant haha.. och inte de andra heller :P

zuhel om Det blir nog en liten frågestund trots allt:
vilket gymnasium går du i?
om inte vilken ska du gå i :)?

SVAR: Går i 9an
Har sökt till Sjödal (Huddinge)
Huddinge Gymnasiet & Didaktus liljeholmen.

sara om Det blir nog en liten frågestund trots allt:
hur många språk pratar du?
har du en syster som heter Laila Aziz?
kram
SVAR: Jag talar assyriska,arabiska,engelska och så kan ja aslite spanska hoho!
Haha nej hon är inte min syster :P


thess om Det blir nog en liten frågestund trots allt:
Vilken stad bor du i?
Spelar du någon sport?
:)

SVAR:  Jag bor i Stockholm
Spelar ingen sport gillar att dansa haha de min sport :D

Lollo om Det blir nog en liten frågestund trots allt:
vi kör 10 snabba:
var kommer du ifrån?
hur gammal är du?
vad pluggar du till?
jobbar du?
syskon?
familj?
var bor du någonstans?
hur lång är du?
favorite blogg?
vad har du för reigion?

SVAR. Jag är Assyr
Jag är 15 år.
Går i 9an så de väl det vanliga men vill bli Psykolog.
Nej, jag jobbar inte men ska nog skaffa mig ett jobb till sommaren.
Jag har två storebröder
Bor med både mamma och pappa.
Jag bor i Norra Botkyrka (Sthlm)
Jag vet faktiskt inte hur lång jag är typ 157 jag är kort haha.. :(
Favorit blogg hmm de finns ingen speciell läser dom mesta faktiskt de ganska många orkar inte rada upp alla haha.
Jag är kristen.


Bella om Undrar du något?:
Eru oskuld ? Isf vrf ?

SVAR: Ja, jag är oskuld. Varför? För att jag vill haha.

lilly om Tack så mycket GINA!:
hwj, grattis ville jag säga, hur gammal är du och vilken årskurs?

SVAR: Tack! Jag är 15år och går i årskurs 9.

lizii om Undrar du något?:
gillar du någon just nu?
eller saknar någon sådära :):)

SVAR: Näe det gör jag inte.
Ja,jag saknar någon.
unknown om Det blir nog en liten frågestund trots allt:
vart bor du?
och vilket land kommer du ifrån?:)

SVAR: Bor i Norra Botkyrka
Och jag är Assyr


Kommentarer
Postat av: ami

läste om att du skulle söka till sjödal:D

jag går där, äre ditt första val :D?



btw grattis till Anaginas tävling :) <3

2010-04-25 @ 23:09:07

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0