Härligt väder

God morgon.


Uppdaterade aldrig igår för jag typ inte var hemma alls.
Kom hem ifrån skolan runt 15.20 fixade mig lite och sedan åkte jag med mamma till Skäris.
Var på jakt efter H&M's svarta vanliga tygskor men det var helt slutsålt så fick med mig ett par vita tygskor ifrån någon import affär haha men dom ser helt vanliga ut så who gives a shit. Sen fick jag med mig också ett bar svarta skor kilklack i svrta asgulliga med någon klänning eller något till sommarn om vi nu får en! *suck*
Senare mötte jag upp Maria och vi drog iväg till Fejm och chillade galet.
Hur som helst så just nu ligger jag i sängen igen gick upp och åt frulle. Idag blir det stan med mamma och moster ska shoppaaaaa again om jag finner något snyggt. Messade även Maria och frågade om hon ville hänga på så hon kanske gör det. Visar bilder på vad jag köpte igår lite senare om jag inte glömmer.
Nu ska jag surfa vidare sedan upp och fixa mig.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej.

Just nu har jag en liten frågestund på min blogg,

har du någon rolig fråga till mig så släng in den vettja. : D

Ha en fortsatt bra dag.

http://kontrolleradpanik.blogg.se/?tmp=24124817

2010-04-24 @ 12:52:50
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0