Gästblogg by helllsz

H'oy h'oy mates.
Skojar, knas i förorten, helin här :D

Hahahahhaha vill först och främst börja med: AMANDA DITT LÖSENORD ÄR DE KEFFASTE LÖSENORDET hahahaha.
Vill skriva det med nääääe, pauz.

Iaf, chillade idag faktiskt med den här skönheten. Det var jag, amandis (hoho hihi hähä), melis, nura, maria och sameh haha. Alby brudarna på G hahahaha.

Jag bloggar istället för amanda, för hon sitter och säger till mig på msn att hon inte orkar blogga, såååå here i am :) Fuck all haters hoho :) Jag vill för det andra säga grattis till dig amanda hahahaha för att du vann Anaginas tävling. Yeayea :)

Den här lilla sköna pricken med sin sköna import dans (jag tror du vet vilken jag menar, haha dabanga dansen) är underbar hehe hoho. Hoppas ni fortsätter att läsa hennes blogg, för den är överdrivet bra och amanda sorry men... Du är inte bäst :/ Hahahahah ändra inte blogginlägget nu!!!!! Yea yea, ska avsluta inlägget med en bild på mig, and in case u see me på stan, HOLLA AT ME!  





Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHAHHA HELIN DU ÄR FÖR SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN!

2010-04-26 @ 13:02:13
URL: http://minitralala.blogg.se/
Postat av: besökare

du är otroligt vacker :)

2010-04-26 @ 19:06:27
Postat av: helin

Hahahahahhaha maria :D



Tack ''besökare'' :)

2010-04-26 @ 22:14:32

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0