Fuck you matematik

Hej there.

Förlåt om jag inte bloggat på ett tag men har haft en massa plugg o så.

Vi hade nationella prov i matte and ........yes vill inte prata om det så jäkla arg på mig själv asså oh!
Nog om det orkar nte tänka på det har gjort det enough. Vad ska ni göra idag då?
Själv kom jag hem för ett tag sedan skoldagen var helt okej.
Vi hade också mentorstid där vi bestämde lite saker och nu är det bestämt att jag ska hålla tal på avslutningen.
Kommer att bli asjobbigt .. men ändå ett minne så jag vill göra det faktiskt måste börja skriva ganska snart så att ja
sätter ihop en fin fin text till min underbara klass ♥

Ska ta och läsa lite ur min bok nu och bara vila senare ska jag träffa Maria för en promenad och
efter det blir det nog fritidsgården.
Vi hörs sen .. Puss <3

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0