-

Hallojs. 

Kom från Fittja runt kl 6 fixa mig lite sedan drog jag ut med Maria.
Vi promenerade runt och vid måsen träffade vi på Löw,Helin,Sara B,Nura,Rita,Ruddeh & Chrille.
Vi satt en stund med dom och chillade. Senare promenerade vi vidare och träffade på Claudia & Vanessa satt en stund med dom och pratade .. skällde ut lite creepy peeps också. Hehe :)
Senare vid centrum träffade vi på Ibbe & Matteh så vi tog en promenad med dom och snacka
lite skit och skratta en massa. Satt utanför skolan en stund och tog det lungt sen vid 8 drog vi hem.
Nu sitter jag och kollar på Ballar av stål efter det ska jag hoppa in i duschen.
Vara lite fresch and clean sen ska jag sitta vid datorn eller läsa min bok som jag måste läsa ut snart.
Pusssssss <3

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0