Love we deal with

Hej på er.
Slutade som sagt efter svenskan gick upp hem och tog mina böcker för att möta Maria och sedan gå plugga i biblioteket .. träffade på San Man på vägen och sa att dem stänger klockan 4 irriterande för att kl var redan 20 i 4.
Men äh vi drog dit ändå och där träffade vi på Vanessa & Klaudia sen var det två importer som vi drev sönder med messade San man också och bad han komma eftersom att d är hans älskling haha!
Iallafall satt där tills dem stängde och efteråt drog vi mot skolan jag ,Maria & San satt utanför fritidsen.
Sen gick dom där två importerna förbi again dom började lite småtjafsa och San fick utbrott HAHA!
Dom började slåss lite .. haha MARIA tuffing ''stoppade bråket'' hihi :D Efter det .......... kom Daniel och hans söta lillasyster Isabella vi satt där en stund och efter det kom vi hem tillsammans.
Så här sitter jag & Maria vi ska ta och plugga ett tag vetja! Eftersom att det aldrig blev något plugg i biblioteket för vi hann aldrig tråkigt att dem ska stänga så tidigt hela jävla tiden utom Måndagar&Onsdagar.
Tog lite bilder här och där så varsågoda!






Bild 1 : Lowam.Jessika och jag som sitter.
Bild 2 : Jessika ,Jag & Lowam.
Bild 3 : Lowam och hennes rumpa och Nahrin som ekar bilden.
Bild 4 : Jag & Jessika
Bild 5 : Jag sitter på San hihi
Bild 6 : Eren .Jessika ,Daniel ,Jag & San
Bild 6 : Daniel ,San som står på huset och leker tuffing sen har vi lilla Isabella.
Bild 7 : Bråk stopparen MARIIIIIIIIII TADAAAA!!
*Trumvirvel*





Kommentarer
Postat av: Nahrin

hahaha ! :P

2009-09-29 @ 19:25:30
Postat av: niszeh

hhahhahahaha trumvirvel :D

2009-09-30 @ 15:50:33
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: MARIA

HAHHAHAH !! FUCK U AMANDA

2009-09-30 @ 19:40:54

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0