Im back on track ,bitch!

Hejhej!
Då vart det såhär att jag lösenordskyddade min blogg dels för att jag inte orkade blogga och för att en liten grej hände. Men nu är allt cool and im back on tack :).
Igår gjorde vi inte så mycket gick hem till Maria sedan drog vi ut chillade med Muzze och San senare kom Sameh ,Ozan,Levent & Erääääään göt weren haha.
Runt 7 åkte jag till Fitta mötte upp Christina chillade orkar nte berätta va vi gjorde.
Och idag ska Nora ha tjejkväll så klockan 6 drar jag hem till henne.
Jag vet inte ens VARFÖR jag vakna såhär tidigt skit irriterande kanske för att jag la mig tidigt igår? Vet inte!
Men innan jag till Nora så ska jag antingen in till Stan eller Skäris med Mamma & Mostrar.
Vi hörs sen , ha det bäst. <3

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0