Im asking him to change his way

Halojjs.
Kom hem från skolan för ett tag sedan hade slöjd som sista lektion.
Inte mycket att säga faktiskt tog lite bilder på min sjuka älskade klass hehe.
Ska iallafall åka till Kungens Kurva och gå runt där lite me mami och moster efter det blir det hem och plugga på NO  har läxförhör imorgon om atomer o shiets sen ska ja ta o sy min docka som ja gör i syslöjden.


I engelskan , Adam,Alex,Lowam & San som inte syns så mycket :)


Adam , som drev haha försökte leka farlig , it ain't working töntiis :D

Klassens åsna EREN , föresten killarna har gjort en blogg som heter
http://Erenesmart.blogg.se - haha chekka in.
Yasse som ekar i bilden också.



Och här har vi min vän Gabriella i engelskan som fyller 15 år idag.
Stort grattis till henne! ♥

Kommentarer
Postat av: niszeh

haha shiiits kände inte ens igen adam idag :o

2009-09-28 @ 16:54:09
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0